brunt ägg

oh herreguuud! Kan man va trögare än mig? lr mer glömsk passar ju oxå? Iaf, nej? A då kan man ju ha ett poäng! Ja & recha gjorde en suprise party (kan läsa om de här http://quitelife.blogg.se/) t maariam, vår kompis och då va vi i en affär och ville köpa present, så vi va i en avdelning me massa roligaaa saker! Finns karameller som smakar fisk, finns fakecigg och de ser exakt ut som cigg!!! Och så finns det ett brunt ägg! Vi köper bara fakeciggen och kmr hem. Förrigår så sa mamma t mig att jag skulle göra en omellet. Så ja tar ut ett vitt ägg och så ser ja (de enda) ett brunt ägg. Då tänker ja ´´ameeh ja ska lura mamma >=) mohahaha (tröööögt för ja köpte it ens ägget vilket ja trodde ja hade gjort)

Jag: ´´Maaammmaaaaa kolla ägget!´´ S´släpper jag ägget ner på marken och det kläcks. OOooopppss!!! HAHAHHAHHAHAAHHAHAAHAHHA wiiiieeerd,ska aldrig lita på bruna ägg, nononnoo!


Hemgjord bild, men den duger, sgr vi:)
Vi måste ha nåt om glee oxå, em ... nåt om ägg! Emm ... när Artie sjöng för brittany då hon bakade? Em hon hade ju ägg i sin smet, lr? Äh skit it de får ba bli en skööön bild:)

See u around losers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0