Träffa ´´Darren´´ Criss.

OMG, JAG GLÖMDE BERÄTTA TILL ER ATT PÅVÄGEN TBX FRÅN BUSSEN TRÄFFADE JA DARREN CRISS!!!! Eller okej, en direkt kopia skulle vara mer lugnande eftersom han satt i swebus express men aso han var så liiik. Och det speciella me honom var att han INTE snackaa svenska, hade fluga på sig och en ´´ta med sig´´ kaffekopp. LIKE THE EXACTLY COPY OF DARREN IN GLEE!!! Och inte nog med de, recha - min gleekis tvingade mig gå fram till honom (jag ringde henne såklart för att berätta nyheten) och jag gjorde det, the conversation, ENJOY!:
Jag: ´´Hi ar your name Darren criss?´´
Darren: ´´No, but i´ve heard that before´´
jag: oh sorry :s, och så går jag men ja kmr så klart tbx och ja, så här blev the continue, OBS, JAG BÖRJADE SGA HEJ IGEN:
"Hi, sorry to bother you again"
"No, its okay"
"The thing is, that you look like an actor"
"Oh, really?"
"Yes, and i want to take a picture of you" (Shilan vill ta det här snabbt)
"Em . . . This is weird actally. I dont even know you that mutch"
"Oh, its cool"
" Im sorry, but i'm kind of a new person here"
"Oh, yes I understand. But where are you from ?"
"im from America, but I live in England(!)"
"So, you're not moving to sweden?" (KONSTIG fråga, VET MEN BUISNESS)
"No, im just visiting my grandfather" (SOOOO CUUUUTE!)
"Oh, okay, nice to meet you btw"
"Hah, the same. And sorry again for that picture"



därför bjuder ja på;
´Blaine Anderson - Raise your glass:
 

Lyrics finns i videon:)


vill oxå bjuda på Blaine Anderson - Misery:


SEE U AROND LOSERS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0